Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Halmstrå...

Jag håller hårt i mitt halmsrå

Det är det ända jag har kvar nu

Mitt älskade halmstrå

Endast ett...jag vet

Men dock ett...

är bättre en inget

Fast bara ett...

är några för få

Ett är för skört

Går det av...

finns ju inget mer...

Vad gör jag då...

Vad gör jag då...




Fri vers (Prosapoesi) av Anna Nyman VIP
Läst 305 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2010-08-16 20:33



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Anna Nyman
Anna Nyman VIP