|
Skrev det i en tanke men såg att det kunde bli två...beroende på vem man tänker på...
Välj själv vilken fras som passar dig...
Det var i sista andetaget ...eller det var på tiden...Det var i sista andetaget...det var på tiden
Fri vers
(Prosapoesi)
av
Anna Nyman
Läst 247 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2011-02-23 18:17 |
Nästa text
Föregående
Anna Nyman |