SMS...Kommer du hem idag...
Kommer du hem i dag...
Nej... vill inte...älskar dig
Älskar dig
........
Kommer du hem idag som du sa...
Nej... orkar inte...älskar dig
Dito
........
När kommer du...
Kommer inte...älskar dig
Jo du säger det
Men säg det då...
Vadå...
Att du älskar mig
Varför då...
För att jag behöver höra det
Okej då...älskar dig
.........
Antar att du inte kommer...
Vet inte
Varför vet du inte...
Vet inte
Vad vet du då...
Vet inte...vet inget...älskar dig
Mmmm
Men säg att du älskar mig då
Måste jag det...
Ja
Du vet att jag gör det
Jo men jag vill höra det högt
Säger väl det då...älskar dig
........
Du kommer inte hem va...
Tror inte det
Varför sa du det då...
För jag ville det ...men kan inte
Varför då...
För då ser jag dina ledsna ögon...för jag sårar dig så mycket
Skulle du tänkt på innan du drog
Nu behandlar du mig som koskit
Gör man inte med de man älskar
Vet de
Älskar dig finaste mamma..du är det bästa jag har...älskar du mig fortfarande...
Finaste dotter du är det finaste jag har och det vet du
Kommer du imorgon...
Vet inte
Men mamma...
Ja
Jag älskar doften av koskit
.........