Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

SMS...Kommer du hem idag...

Kommer du hem i dag...

Nej... vill inte...älskar dig

Älskar dig
........

Kommer du hem idag som du sa...

Nej... orkar inte...älskar dig

Dito
........

När kommer du...

Kommer inte...älskar dig

Jo du säger det

Men säg det då...

Vadå...

Att du älskar mig

Varför då...

För att jag behöver höra det

Okej då...älskar dig

.........

Antar att du inte kommer...

Vet inte

Varför vet du inte...

Vet inte

Vad vet du då...

Vet inte...vet inget...älskar dig

Mmmm

Men säg att du älskar mig då

Måste jag det...

Ja

Du vet att jag gör det

Jo men jag vill höra det högt

Säger väl det då...älskar dig

........

Du kommer inte hem va...

Tror inte det

Varför sa du det då...

För jag ville det ...men kan inte

Varför då...

För då ser jag dina ledsna ögon...för jag sårar dig så mycket

Skulle du tänkt på innan du drog

Nu behandlar du mig som koskit

Gör man inte med de man älskar

Vet de

Älskar dig finaste mamma..du är det bästa jag har...älskar du mig fortfarande...

Finaste dotter du är det finaste jag har och det vet du

Kommer du imorgon...

Vet inte

Men mamma...

Ja

Jag älskar doften av koskit


.........




Fri vers av Anna Nyman VIP
Läst 248 gånger och applåderad av 9 personer
Publicerad 2013-09-24 19:32



Bookmark and Share


  Tabac VIP
Härligt stark text!
2013-09-30

  Ola Rydberg
Väldigt starkt och berörande
2013-09-24
  > Nästa text
< Föregående

Anna Nyman
Anna Nyman VIP