Redan medlem?
Logga in
|
Många runt omkring oss känner att de inte finns ,inte har något värde eller betydelse ..tror många har känt så i mellanåt....raderna är till er
Ett värde...
Om du ser mig finns jag
Finns jag lever jag
Om jag lever känner jag
Om jag känner existerar jag
Om jag existerar har jag ett värde
Och om jag har ett värde känner jag mig betydelsefull
Och om jag är betydelsefull lyssnar du på mig
Om du lyssnar på mig har jag så mycket att säga dig
Jag väntar....
Fri vers
av
Anna Nyman
Läst 233 gånger och applåderad av 6 personer Publicerad 2015-01-31 07:45
|
Nästa text
Föregående
Anna Nyman |