Redan medlem?
Logga in
jag sitter och tänkerjag sitter och tänker till baks på minnen som aldrig kommer till baka likt tårana på min kind på saker
som jag inte såg då men som jag enkelt ser nu med förtvivivlan i min ånger av all min förlusta av kärleken
som så starkt gav mej näring och livs energi i mitt liv varför ska det vara så svårt att leva i nuet med rätt
känslor på rätt sätt så jag blir rättvist bemött och bemöter med ömsesidig respeckt all stress tar mitt
liv i från mej som jag skulle vilja ha för en gång var jag rik på kärlek men nu är allt borta och tomnt fylld
av min största saknad
Fri vers
av
den nakna poeten
Läst 301 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2023-06-01 14:14
|
Nästa text
Föregående
den nakna poeten |