Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
https://www.youtube.com/watch?v=yOKAQSGCm8Q&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGA&index=41


Jag hoppas...

att jag är ett ansikte du glömmer
att jag är en text du aldrig läser.
vem vill vara ett namn i helvetet?
inte jag.
så jag kan vara en nolla, någon som kan ersättas med vem som helst.
jag skiter i denna världen.
ni alla kan dra åt helvetet...
oj förlåt, ni kan stanna där ni är...
jag ska gå vidare...
behöver inte er...
eller eran värld...
den suger...
jag hoppas minnet av mig dör med mina föräldrar...
alla vill passa in,
jag vill passa ut,
fuck off
and enjoy it.




Fri vers av Alexander Gustafsson
Läst 245 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2024-11-08 19:22



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Alexander Gustafsson
Alexander Gustafsson