Redan medlem?
Logga in
Heja, heja, kommunerna som med Jokkmokk i täten värnar alla sina invånare! Tack - men Nej Tack!
In your face - smygfascist! Vi är VI - if you're pissed - varför inte "återvandra" och vi andra har varandra.
Hör du? Nej. Tack och hej.
Fri vers
(Spoken word/Slam)
av
Recycled Redhead 3.0
Läst 89 gånger och applåderad av 4 personer Publicerad 2025-10-30 17:50
|
Nästa text
Föregående
Recycled Redhead 3.0 |