Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Söndagstankar

Vi lider inte

för våra synder som vi

gömde under snön




Bunden vers (Haiku) av inathreepiecesuit VIP
Läst 68 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2025-11-09 12:38



Bookmark and Share


    Merrill VIP
Bra. Ja tänkvärt. När vi slutar gömma dem är de ens synder då?
2025-11-10

  sphinx VIP
Förmodligen rann de bort med vårfloden :)

Tänkvärd liten haiku annars...
2025-11-09
  > Nästa text
< Föregående

inathreepiecesuit
inathreepiecesuit VIP