spegel spegel på vägen där vem den fulaste ärvem den fulaste i världen är. jag menar så fort jag går fram till tvätt stället . på toa fram tilltittar spegeln skal tvätta händerna får jag anfall måste sätta mig p toa stolen innan anfallet kommer sen vänta at det går över min son sägerdet är nåt konstigt när man skall tvätta händerna hade inte sagt det jag upplevt det är en ond energi i hela lägenheten i hela området gick in i stora rummet så fort jag skrev det här började hon dunka hårt i golvet 2 gånger när jag gick in på toa världens huvudvärk tänkte hon är inte klok när hon dunkade golvet hon sover ovanför mig i stora rummet hör alt hon gör sa åt henne i gång i går men öppnade balkongen 4gpnger i går sa till en gång sen 9 tiden på kvällen måste ut i köket få luft .vet inte hur länge det går hade huvudvärk mådde illa att vid bordet min son kom upp-
Prosa
av
siv birgitta.a.
Läst 55 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2025-12-15 08:27
|
Nästa text
Föregående
siv birgitta.a. |