Redan medlem?
Logga in
|
Som ung var jag lite för tolerant, förlåtande och överseende med människor
Det där med att bli vuxen...Man är ett medelålders syndrom av
Fri vers
av
Gestaltina
Läst 48 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2026-03-19 22:49
|
Nästa text
Föregående
Gestaltina |