Det finns ALLTID något att se…för två herrar. På rundvandring i Stadsmuseet i StockholmIdag blev det besök på Stadsmuseet. I Stockholm. Ett 3-vånings hus. Från 1500-2000-talet på 45 minuter.
Övriga genrer
(Kåseri)
av
Bengt J Malmsten
Läst 42 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2026-04-29 14:54
|
Nästa text
Föregående
Bengt J Malmsten |