Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


Ibland är det roligt att leva!! - särskilt när min ryggsäck är på plats, igen!


”Tack Jehova”

Jag tänkte högt och skrev i sökfältet på min mobil: ”Tack Jehova!” (för min borttappade ryggsäck på extrabussen 18H, den chauffören hittade min ryggsäck). Som svar, via AI kunde jag läsa =

”Det är fint att du är tacksam. Jehova är det namn som används för Gud i Bibeln. Många väljer att visa sin tacksamhet för livet och allt det goda genom att be eller sjunga.” (med hänvisning till JW.org).

Hälsar Bengt Malmsten




Övriga genrer (Kåseri) av Bengt J Malmsten VIP
Läst 23 gånger
Publicerad 2026-06-23 07:25



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Bengt J Malmsten
Bengt J Malmsten VIP