Redan medlem?
Logga in
Ibland är det roligt att leva!! - särskilt när min ryggsäck är på plats, igen! ”Tack Jehova”Jag tänkte högt och skrev i sökfältet på min mobil: ”Tack Jehova!” (för min borttappade ryggsäck på extrabussen 18H, den chauffören hittade min ryggsäck). Som svar, via AI kunde jag läsa =
Övriga genrer
(Kåseri)
av
Bengt J Malmsten
Läst 23 gånger Publicerad 2026-06-23 07:25 |
Nästa text
Föregående
Bengt J Malmsten
Senast publicerade
Den gravide mannen och hans fru (utrikesminister?) ”Tack Jehova” Innehållet är ALLTID orimligt originellt! Målvikt 98 kilo inom 3 månader (1/10) Med Buss från Farsta Strand till Hökarängen Var ligger holländarna MÅL? Husmors tips kombineras med dagens medicinska medel Farsta Strand rivs upp - meter för meter
Se alla
|