Duschat
Skönt har inte duschat håret sen i fredags… vi har köpt en massa glass satt ute på balkongen och åt… skulle åka hem idag men äh stannar till i morgon… ska bli skönt att komma hem måste vara lite aktiv hemma… sen ska väl gräset klippas i morgon… vi fick pizza hemma hos mormor och morfar igår vi satt ute och åt… himla härligt… bjöd min partners granne på tårta på kvällen vi satt på balkongen till sent det var himla kul! Mamma och pappa kommer hem idag borde åka dit och hämta min räkning… ca tjugo kvar på bilen så skönt. Ett år kvar att betala… sen ska jag betala sextusen i månaden på resterande lån… vill ha en bubbelgumsrosa resväska när jag fyller år till vi ska åka utomlands… behöver åka hem men det är skönt här med… så rent… jag får diska efter mig det är bra… när jag kommer hem behöver sätta på diskmaskinen… fan jag vill ha fint hemma… behöver inte dammsuga men torka golven sen ska lite påsar med skräp ut i bilen… har köpt två diskborstar fanns inga rosa fick köpa vita… ska ta en diskborste och skura duschkabinen… sen alltså rätt nöjd… vi ska äta kött… vi lagar nog det snart… min partner står och pratar med grannens son… han kom med tårtfatet… jo allt känns bra!