Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Får man vara glad?

Är bekymrad för grundvattnet

Är bekymrad för växtligheten
 
Är bekymrad för djuren
 
Men 
 
jag bara älskar denna värme!



Fri vers av Måsliv 2.0 VIP
Läst 17 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2026-06-28 15:52



Bookmark and Share


    Tidsljus_Timelight
Greta Syndrome
2026-06-28
  > Nästa text
< Föregående

Måsliv 2.0 VIP