Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

ingenting

13/7-10

saknaden är för stor.
saknaden av någonting, någon.
den slukar mig och lämnar en dov känsla av ingenting.
bara gråten finns kvar.
jag gråter, men gråter inte.
det är bara tårar. tårar från ingenting.
tårar. mitt ingenting.




Fri vers av grubbleri
Läst 516 gånger och applåderad av 6 personer
Publicerad 2010-07-18 21:54



Bookmark and Share


  blaite
Vackert och sorgligt på samma gång
2010-09-21
  > Nästa text
< Föregående

grubbleri
grubbleri