ganska uppenbart, att det inte ligger något bakom
som i ingenting som i ingen känsla
och som en känslolös-ish person, så ser jag nog det bättre än andra.
För det första, det syns med en gång när AI varit där och kladdat.
Nej det är inte "gulligt" eller "fint" eller "roligt"
varför låter vi maskiner måla för oss?
är inte syftet med konst att förmedla en känsla, dvs dela med sig av en känsla
och genom denna känsla förmedla nya känslor...
AI känner inte, alltså inte alls.
Mindre än vad jag gör, jag menar jag känner inte för jag är emotionellt utbränd och har inget krut kvar att ge, men det finns där, jag försöker våda mig själv tillbaka till liv, men AI har aldrig varit trött, ensam, sårbar, ledsen, arg, kär, mm.
och det syns, det syns när den försöker emulera våra känslor,
det är värre än den värsta psykopaten.
AI sprättar upp dig utan känna något alls.
Och det syns i dennes konst.
det är kalla motiv, med leende ansikten...
va fan sysslar vi med egentligen?
fuck you AI.
Knulla dig i röven AI.
Pissa i dina kretsar AI.
ChatGTP min fitta, AI.
en jävla maskin, som knullar dig, oavsett om du gillar det eller ej.
bara för att det finns ett program som säger så.
om du blöder ur fittan och ligger och skakar så reser sig AI upp och går där ifrån, men bara om programmet sagt åt denna att göra så.
AI minns inget, reflekterar över inget.
Lika lite som kniven funderar på om det gjorde ont då den skär in i dig? Hur du ska klara dig nu...
lika lite som kulan som kommer mot dig funderar över hur du mår, eller lider med dig... Om den träffar dig eller väggen bakom dig gör kulan det samma...
AI är likadan.
Och ni gör julkort, med en maskin som inte bryr sig av vad julen är för dig. Den kör sitt program, gör klart till sitt jobb, för det är det den gör, det är det den är.
AI pissar på julen, och finns det ingen kvar i livet att be om julkort så skiter den i det.
Den kan sova i all evighet utan att tänka, "vad hände med de där lustiga sakerna som bad om julkort?"
Aldrig
Aldrig
aldrig fråga vad som hände med oss.