Redan medlem?
Logga in
-- Ingen fara!
Larmsignal. Frukostval. Duscha blött - jävla trött.
Kollektivtrafik - vardan är sig lik.
Skynda sig. Stackars mig. "Hej på dig - fixar bums". Äta lunch - inte mums.
Datorn ur funktion. Dagens frustration.
Pratar strunt. Frågar runt. Lovar brett. Håller tunt. Klockan fem. Åker hem.
Nu är kvällen min. Där gick den i spinn.
.. och jag gjorde men jag borde.. Sen så är det natt. Aldrig va' ifatt.
- Hejsan röran! Så, vad gör man?
.. jag ska bara Ingen fara!
Bara vara.
Fri vers
(Spoken word/Slam)
av
Recycled Redhead 3.0
Läst 93 gånger och applåderad av 5 personer Publicerad 2025-10-30 13:20
|
Nästa text
Föregående
Recycled Redhead 3.0 |