Redan medlem?
Logga in
Min systerJa , hon är klok hon gör rätt bedömning hon är så erfaren Men jag då? Jag lever så gott det går Det gör väl alla Man gör det som står i ens makt men skulle behöva nån som lyfte mig högre som drog mig med...
Imorgon ska en underbar väninna följa med mig i bussen till Sommarens drömstad Vi ska bada....ha! |
Nästa text
Föregående
bohemen |