Redan medlem?
Logga in
Dagen som gåttDet var söndag Jag fick sällskap av båda väninnorna å det var toppen Vi satt i bastun jag hällde upp vatten i skopan dränkte stenarna det hettade till i rummet Vi var i vattnet tror jag var i fyra gånger det ska göras ordentligt så kommer den sköna efterkänslan
Vi gick till Norra hamnen En gick in på Ica Vi andra var på Pressbyrån Jag köpte två bullar för 35 kronor Det blev en söndag i Strömstad som i min barndom kallades Sommarens drömstad
Dessa kamrater är guld värda
|
Nästa text
Föregående
bohemen |