Det regnar
Eller det regnade… lite blött i gräset… får nog klippa i morgon… hadevisst mycket bensin kvar… måste äta… tog fram kasslern ur frysen… men äh får bli ägg och bacon… åkte hem till mor och far hunden låg utanför och i poolen var tjejerna och lukaz… så fick fika fastän hade fikat hos min partner… jordgubbar och kladdkakemuffins som bella hade bakat… så betalade jag min räkning… behöver köpa jord… får göra det någon dag…ska handla till mormor och morfar i morgon måste gå upp tidigt om jag ska hinna klippa gräset… får se vad jag får gjort ikväll… är inte helt slut än i alla fall… men äta måste jag göra… ska färga ögonbrynen… man kan få en hel del gjort ikväll bara jag tar mig upp ur soffan… mormor och morfar ska komma hem till min partner på lördag vi ska göra en blåbärskaka och sitta ute det blir mysigt… har beställt snus jävla skit kan inte vara utan… det är väl belöningssystemet… jag blir så lycklig när jag får ta en snus lycka som jag inte vill vara utan… hade min nya väska till mor och far men inget dom lade märke till… tur… äh får ta och steka det där..,