Redan medlem?
Logga in
Känner du dig som tillhöra flera 'läger' samtidigt. Det vill säga att du delvis tycker händelser är som en hobby du har. Samtidigt är en sorts samvete för andra ta del av reaktioner, tankar och känslor hos dig själv där du avskyr det du 'ser'? Är livet likt en rad med teatraliska pjäser?
Prosa
av
lodjuret/seglare
Läst 35 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2026-06-23 23:19
|
Nästa text
Föregående
lodjuret/seglare |