Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

You name it

Du och jag, vi har ingenting kvar
vi är blott en tid i varandra
och det är dags för mig att gå

jag vill föralltid stanna men
min röst räknas inte längre

förälskelsen har brunnit ut
och kärleken blivit till ord
och orden klyschor

jag prioriterar annat
du prioriterar andra

och vi har ingenting gemensamt

men varför sitter jag kvar hos dig
och varför svarar du inte, det ringer

du säger att du saknat mig
fast, säger du, vad har vi,
egentligen?

You name it,
för jag skulle dö för dig




Fri vers av Joar
Läst 576 gånger
Publicerad 2006-09-14 00:08



Bookmark and Share


  Propella
Tusan! Slutraden är ju sådär så jag blir alldeles matt.
2006-09-14
  > Nästa text
< Föregående

Joar
Joar