Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

...Minne...

Minns du? (Den där gången du lyft mig på raka armar, och sa att jag var den, det och allt)

Minns du? (Hur vi flöt, runt, runt... Och du jagade mig, för att jag var den, det och allt)

Minns du? (Hur jag öppnade mitt bröst, för att du skulle kunna få hålla mitt hjärta i din hand. Hur jag blödde för dig, för du sa att jag var den, det och allt)

Minns du? (Hur du lät mig förblöda, hur du lämnade mig kvar... Utan den, det och allt)

Jag minns... Minns du?




Fri vers av Mando
Läst 476 gånger
Publicerad 2006-09-20 15:23



Bookmark and Share


  SerDuMig?
Usch, ett minne man kanske lärt sig mycket av men vill glömma?
2006-09-20
  > Nästa text
< Föregående

Mando