Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Andetag

Andas.
Är något man bara gör,
men jag andas
en gång för mycket.

Mitt hjärta slår
en gång för lite

Tänk om man kunde leva
utan att andas
och utan att hjärtat skulle slå

kanske skulle jag kännas
bättre då?




Fri vers av Fnurk
Läst 483 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2008-05-11 00:18



Bookmark and Share


  aol
starkt vackert
2008-05-15
  > Nästa text
< Föregående

Fnurk
Fnurk