Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
ja allt jag säger är: Förra höllvikstrandslägret..


evighetens timma..



Evighet, vad är evighet? Ett begrepp för något oändligt..något som för alltid fortsätter och fortsätter..


För mig är en sekund en evighet, en timme, en månad,..all tid ifrån dig är som en evighet..vinden blåser, dagarna går..jag räknar våra ögonblick tillsammans..det är så många, men ändå kan jag bara komma ihåg ett enda.


..Då jag sa att jag älskade dig. I verkligheten några minuter..för mig som evighetens timma..




Fri vers av sazza
Läst 446 gånger
Publicerad 2008-05-26 10:53



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

sazza
sazza