Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Med dig III


Och undra tankar högt med dig

sent om kvällen
kelas till ord som

jag älskar dig.




Fri vers av Elisabeth VIP
Läst 262 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2008-07-21 23:10



Bookmark and Share


  berxper
Det är mycket kärlek i "Med dig".
Allihop!
2008-07-22

  Kristina Wallbing
Alla dina "Med dig"- dikter är mycket fina! Så enkla, men fullständigt tillräckligt! Och så fyllda av innerlighet och värme! Det är också fint att du delar upp dem i "små kapitel". Och så paradoxen i den första "det finns inte så mycket mer att säga" - och sen finns det det! Just så som det kan vara!! Mycket vältänkt, Elisabeth!
2008-07-22

  Söder
Härligt, välformulerat!
2008-07-21

  friheten
helt underabar sagt om kärleken.
2008-07-21
  > Nästa text
< Föregående

Elisabeth
Elisabeth VIP