Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Om jag aldrig lär mig leva..

Hur ska jag lyckas hitta mig själv om jag letar efter ett "jag" som aldrig kommer existera?


Hur ska jag lyckas glömma om jag inte kan förlåta?

Hur ska jag lyckas samla mod om jag aldrig orkar?




När jag väl dör så vill jag dö lycklig.

Hur ska jag lyckas med det om jag aldrig lär mig leva?




Fri vers av lakrisfantomen
Läst 290 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2008-10-25 11:20



Bookmark and Share


  Eaglemountains VIP
Lär som Du lever......Du kommer att hitta Dig själv....om DU inte kan förlåta, så glöm och gå vidare....Du har mod i DIG, det gäller bara att hitta det!
2008-10-25

    ej medlem längre
En bra fråga utan svar. Bra skrivet.
2008-10-25
  > Nästa text
< Föregående

lakrisfantomen