Redan medlem?
Logga in
Om jag aldrig lär mig leva..Hur ska jag lyckas hitta mig själv om jag letar efter ett "jag" som aldrig kommer existera?
Fri vers
av
lakrisfantomen
Läst 290 gånger och applåderad av 4 personer Publicerad 2008-10-25 11:20
|
Nästa text
Föregående
lakrisfantomen
Senast publicerade
Nu sprakar min värld av färger Jag vill inte se vem jag blivit, men det går inte att ljuga för en spegel. Tills döden skiljer mig från verkligheten Om så bara för en natt Återigen blev jag insvept i sanningen som bara existerar på film. Kloka ord och sällskap hjälper inte nu Jag vill ju så gärna.. Förstör inte mer än det som redan har gått sönder.
Se alla
|