Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Ömhet är


att låta vara
låta gå
och bara
tilllåta

att visa sig
stilla
andas två
och bara

finnas.




Fri vers av Elisabeth VIP
Läst 199 gånger och applåderad av 7 personer
Publicerad 2009-04-07 18:38



Bookmark and Share


  Sturesdotter
Den är vacker; känner tystnaden..andningen...
2009-04-08

    baruk
Vackert om ömhet, även om jag tycker att själva rytmpoesin haltar något.
2009-04-07
  > Nästa text
< Föregående

Elisabeth
Elisabeth VIP