Redan medlem?
Logga in
|
Här försöker jag gestalta hur lite julkänsla jag får. Jag är van vid att mina kompisar brukade träffas utan föräldrarna och driva runt. Vi var aldrig hemma och myste vi var på drift.
Vårjul
Fri vers
(Fri form)
av
ErikJohanEriksson
Läst 82 gånger Publicerad 2024-12-20 16:05
|
Nästa text
Föregående
ErikJohanEriksson
Senast publicerade
Summer sun Vision Arla lovsång Colosseum I reflektionen Pling Rummet Under a sky of destruction
Se alla
|