Redan medlem?
Logga in
Sluta curla, ta ditt ansvar som förälder och medborgare
Det har gått så pass långt att vissa av våra älskade barn och ungdomar hotar med att kränkningsanmäla vuxna vid minsta tillsägelse säg mig, är det så här vi vill lära våra barn självklart ska ingen kränka någon annan men när vuxenvärlden ser att det pågår felaktigheter så har vi en skyldighet att agera och lära våra barn och ungdomar vad som är rätt och vad som är fel och att det på varje rättighet finns många skyldigheter om vi tillsammans inte hjälps åt utan väljer att accepterar detta så kan jag lova dig att de barn som inte fått lärt sig kommer att bli besvikna på dagens vuxna och när de blir äldre ställa sig och kanske dig frågan varför det inte var någon ... som sa något © Angela Bohlin
Fri vers
av
Angela Bohlin
Läst 14 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2026-06-25 18:15 |
Nästa text
Föregående
Angela Bohlin |