Attans
Det är lite jag vill ha på ellos… det är över tvåtusen… om jag köper det på klarna så har jag över tiotusen i skuld där… det vill jag inte… jag vill ha den där svarta jackan till vintern och dom skorna men det är dumt… jag tror inte jag beställer… det är ju jätteroligt att lägga saker i varukorgen men det måste stanna där… får se sen när vintern nalkas om jag verkligen vill ha det där då… har ju en fin beige jacka som jag inte använt mycket och förra vintern hade jag mest min rosa… dom flesta tjejer har ju svarta jackor och det är snyggt… men varför köpa det nu… nä Madeleine nu får du hejda dig…
Har skjutsat hem min partner kom just hem han blev sur för jag inte sa något… jag lyssnade väl för mycket på TikTok… grejen var att jag hade inget att säga och är rätt trött fick bara sova två timmar i natt och två timmar på dagen sen åkte jag och badade i poolen med mamma så han fick vara ensam hemma hos mig… jag menar han kunde väl ha följt med… skitsamma ska sova ut i morgon!