Redan medlem?
Logga in
|
Man kan ju inte bära sig åt hur som helst. Även om man vill gapa och skrika så får man ju bita sig i tungan och ta nya tag. Så - på med den välartade masken igen. ;)
Paus mellan maskerna
Bunden vers
(Haiku)
av
Paloma
Läst 359 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2007-08-22 09:45
|
Nästa text
Föregående
Paloma |