Redan medlem?
Logga in
|
Ska man inte visa när man blir arg? Eller ledsen? Är det \"barnsligt\"?
Känslor är fult
Bunden vers
(Haiku)
av
Paloma
Läst 504 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2008-02-24 16:11
|
Nästa text
Föregående
Paloma |