Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Ska man inte visa när man blir arg? Eller ledsen? Är det \"barnsligt\"?


Känslor är fult


Råkade visa

mina känslor - fick frågan:

Manodepressiv?




Bunden vers (Haiku) av Paloma
Läst 504 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2008-02-24 16:11



Bookmark and Share


  Larz Gustafsson VIP
Så frågar bara en väldigt ytlig människa som är avstängd inåt.
2008-02-24
  > Nästa text
< Föregående

Paloma