Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Tillägnad till Karl - Johan.


Kan man vänta med framtiden?

Jag är rädd när jag tänker på framtiden.
Tänk om vi inte är vänner då?
Tänk om vi har tappat varandra helt totalt.
Jag vågar inte stiga in i framtiden.
Den ser så främmande och konstig ut.
Kan man inte undvika den ett tag tills man känner sig redo?

Jag hoppas det.




Övriga genrer av Evanesaw
Läst 236 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2007-11-15 17:15



Bookmark and Share


  aol
det går inte min vän men kram
2007-11-17
  > Nästa text
< Föregående

Evanesaw