Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Jag vet att jag är helt otrendig i detta ställningstagande. Men kanske finns det ännu någon därute som kan behöva känna att du inte är ensam...?


Motvalls kärring - moi?


Jag vill inte va
motvalls och besvärlig, men -

(viskar)
Jag gillar julstök

:-0




Bunden vers (Haiku) av Paloma
Läst 414 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2007-11-22 09:49



Bookmark and Share


  Markattan
Så gör även jag, motvalls eller inte ;o)
2007-11-22

    *Zenobia*
vad vore julen utan detta stök...?? bara en vanlig dag! ;)
2007-11-22
  > Nästa text
< Föregående

Paloma