Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Till alla er i min omgivning som egentligen inte bryr er.


Tack för att poeter.se finns!

Jag får inte skriva vad jag känner
offentligt
Då tycker alla att jag klagar
och att jag vill att de ska tycka synd om mig
Men det är just det jag inte vill
Jag är trött på allt prat
prat om att \"jag finns här Lisa\"
Ni bara snackar skit.
Ni säger det för att det ska låta bra.
Men egentligen när jag vill ha hjälp
så finns ni inte där.
Då kommer ni på någon dålig ursäkt
varför ni inte kan prata
Så nu har jag ingen.
Jag har en bok
och denna underbara sida.
Poeter.se har hjälpt mig.
Jag tackar för att den finns.




Övriga genrer av Evanesaw
Läst 229 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2007-12-02 14:12



Bookmark and Share


  MW
Det är inte så att folk bara låtsas bry sig för sin egen skull. I princip alltid när nån mår dåligt så är det så jävla svårt att veta vad man ska göra, särskilt om inte personen i fråga ber om hjälp. Jag känner igen mig mycket i vad du säger för jag har ju känt precis sådär, att ingen bryr sej på riktigt. Att jag är \"den enda\" ärliga, trogna personen i världen. Så är det inte. Jag fick nyligen reda på att mina kompisar som jag tyckte hade svikit mej när jag mådde skit inte vågade komma fram, för det verkade som jag inte ville ha dom där. Vilket jag ville, men på nått sätt så blev det att jag isolerade mig. Det tror jag du också gör. Asså.. Nu kan ju jag ha helt fel men.. Vad ska man säga? Tänk igenom möjligheten innan du blir arg och förolämpad. Sen om du känner för att bombhota mig, så är det fritt fram ;) Kram
2007-12-02
  > Nästa text
< Föregående

Evanesaw