Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

nej

nej snälla mamma inte den
för doften av sömnlösa nätter
& obotlig ångest kväver mig

nej snälla mamma inte den
alla minnen kommer tillbaka
och mitt hjärta slår snart
sönder revbenen

nej snälla mamma inte den
nu går alla orden om misslycklande
bärsärkargång
i mitt redan ömtåliga sinne

nej snälla mamma inte den
jag klarar inte av det här,
jag faller handlöst
& mardrömmarna är här igen




Fri vers av Miss Pauline
Läst 472 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2008-10-30 10:59



Bookmark and Share


  hets
just det ja, jag är julia i din klass
2008-11-03

  hets
PAULINE!!!!!(?) hahahahaha, OFTAHH jag hittar dig här, vet inte ens om jag vill att du ska veta att det är jag som skriver det jag skriver men, orka, jag kommenterar iaf. (du skriver jättefint)
2008-11-03

  åttabitar
du är grym
2008-10-30

  Solstorm
läskig. eller inte läskig, men lite läskig stämning på något sätt.
jag gillar den!
2008-10-30
  > Nästa text
< Föregående

Miss Pauline
Miss Pauline