Redan medlem?
Logga in
|
synd bara man inte odlar fiskstjärt själv, kanske
slapp man dö så förgrymmat hela tiden..
Sjöjungfrun som aldrig förlorade oskulden
Fri vers
av
Gawain
Läst 806 gånger och applåderad av 10 personer Publicerad 2010-12-10 21:58
|
Nästa text
Föregående
Gawain |