Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Det var jag som hade det bra

Du har lagt till vid en annan hamn nu
och jag landar där du inte är sann
varför blir det alltid så att jag hamnar bland björkarna
i din famn?

Kanske för att skiten och gråten hemsöker,
och kanske för att jag är tidlös hos dig?

Hade vi det inte bra bland skiten och gråten, i din famn?








Fri vers av isan
Läst 272 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2011-04-19 10:02



Bookmark and Share


  cilax VIP
bra. Dunkelhet som väcker tankar. Vackert
2011-04-25
  > Nästa text
< Föregående

isan
isan