Redan medlem?
Logga in
Kyssar för ett tag sedanVill våga säga att jag saknar hur du och jag var mitt i något oäkta. Något jag ville stanna i trots att magen gjorde ont varje gång jag var med dig. Vill våga hoppas att du ringer upp och säger: förlåt det var mitt fel. |
Nästa text
Föregående
isan |