|
Jag hittade en inspelning som jag gjort för länge sedan av den här dikten. Tänkte det kunde vara kul att lägga den här.
Gator av guld - igenJag gick för att höra predikan och bön
Bunden vers
(Rim)
av
stenhur
Läst 447 gånger och applåderad av 4 personer Publicerad 2012-10-29 11:04
|
Nästa text
Föregående
stenhur
Senast publicerade
Att vara... Skapelse Fundering om materien Om dikter Irriterande ovana Snö i april Inte alltid Talgoxen
Se alla
|