Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

En tyst minut.

En liten stund av värdighet, en kärleksfull minut.
Sänder jag här från jorden, till er som nått livets slut.
Som andats sista taget, som lämnat våran jord.
Jag sänder min tanke och saknad med kärleksfulla ord.
I vackraste tanken av livet, finns ni varje dag.
I vinterns bistra kyla, i varje andetag.




Fri vers (Fri form) av majsis
Läst 184 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2014-12-26 14:29



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

majsis