Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Stup i ett ”skottår ” alltså


Skottar snö som andra varje år

Blev nyligen påmind om att det är skottår i år. Jaha, det är
därför som man så ofta skottar så mycket snö stup i ett.
…aha…
:)

Copyright Rakel Stenmark




Fri vers (Fri form) av Rakel Stenmark VIP
Läst 161 gånger och applåderad av 5 personer
Publicerad 2024-01-18 11:51



Bookmark and Share


    Sefarge VIP
Jaa i år är ej Kung
Bore snål som en
Skotte med snön
Utan har överöst
oss med den
"Skotta bäst
som skotta
sist?"
;)

2024-01-22

    Lena Söderkvist VIP
Haha, där sade du något. Rena Skottland, på min ära. Fast snön är ju vacker också.
2024-01-19

  Marita Ohlquist VIP
Fyndigt om tiden som är.
2024-01-19

  Monika A Mirsch
... super -elegant - fundering ... KRAM!
2024-01-18
  > Nästa text
< Föregående

Rakel Stenmark
Rakel Stenmark VIP