Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


lodjuret/seglare har skrivit en kommentar på din text. Kan du höra mig viska? Av Ninananonia. Stundom är jag kass på att rimma, men det är kul med berättande rim, att skriva själv eller att läsa av annan. Kan jag inte applådera, går det att kommentera.


Kommentar på en text (3310) bara rim





Den som ändå hade någon att famna,
i dess fina armars glädje kunna hamna,

där i dess kärleksfulla hjärta,
istället får en allt stå ut med sin hjälplösa smärta,

tänk den som hade någon att älska ändå,
det kändes ju sällan även i ett barnsligt då...




Bunden vers (Rim) av lodjuret/seglare VIP
Läst 15 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2026-06-22 11:32



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

lodjuret/seglare
lodjuret/seglare VIP