Redan medlem?
Logga in
lodjuret/seglare har skrivit en kommentar på din text. Kan du höra mig viska? Av Ninananonia. Stundom är jag kass på att rimma, men det är kul med berättande rim, att skriva själv eller att läsa av annan. Kan jag inte applådera, går det att kommentera. Kommentar på en text (3310) bara rim
Bunden vers
(Rim)
av
lodjuret/seglare
Läst 15 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2026-06-22 11:32 |
Nästa text
Föregående
lodjuret/seglare |