Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
När allt man ser är savrt...


Pessimist


Drömmen om ett liv, drömmen
om det alla vill ha
En stilla önskan, en verklig
vision om något fint

Just inget annat än en ren
fantasi, en dum utopi
En patetisk illusion, en absolut
meningslös hallucination




Fri vers av Gawain VIP
Läst 230 gånger
Publicerad 2006-12-08 16:22



Bookmark and Share


    ellabella
Hahaha, eller hur! Jag menar bara: "Fuck this".
"Pessimist" är lite mer finformulerat.. en god beskrivning av när det där själsliga mörkret smyger sig på.
2006-12-08
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP