Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Om man ändå haft flera sinnen än fem...


Översinne



Under natthimlens stjärnljus
vill jag älska, jag
vill känna livet i sin helhet
tillsammans med
dig

Under gryningstimman där
vill jag vakna, jag
vill känna din nakenhet
blossa så het emot
min

Under solen den dagen
vill jag leva, jag
vill njuta den till fullo
med alla sinnen
fem





Fri vers av Gawain VIP
Läst 446 gånger
Publicerad 2006-12-22 02:08



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP