Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Den ljuvligaste sötma jag smakat...


Hångelsmak



Allt som inte smakar gott

smakar illa...


Du smakar inte gott min vän,

du smakar ljuvligt!





Fri vers av Gawain VIP
Läst 334 gånger
Publicerad 2006-12-22 23:05



Bookmark and Share


    Erika H
åhh..
som du skriver
känner mig ljuvlig just nu, förförd av dina ord
härligt leende skrivet
mm
erika
2006-12-22
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP