Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Att leka med bålet eller fullt ut bestiga det...


Bränd



Du lekte med elden som
svedde dig litet grand


Med samma eld lekte jag

med skillnaden att den
brände mig till rök





Fri vers av Gawain VIP
Läst 230 gånger
Publicerad 2006-12-26 01:10



Bookmark and Share


    Erika H
allt eller inget
hur mycket är man villig att offra?
smaka på lusten
eller
äta den fullständigt

snyggt skrivet
känslorna kommer starkt
erika
2006-12-26
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP