Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Smaken av saknad när den var som värst...


Illsmak


Smaken av nåt starkt stang min
längtande tunga...


Halvsluten i sinnet såg jag för min inre syn
hur du kom mig så nära, smekte mig
varsamt med din trånande blick

Jag särade lätt på läpparna för att låta
smaken av din varma sötma smeka
insidan av min

det var då som det stang till...


Smaken var inte din, den var
inte varm... inte söt...

Den var kall, vass

smakade sprit...






Fri vers av Gawain VIP
Läst 235 gånger
Publicerad 2007-01-20 21:10



Bookmark and Share


  nettizen
Och där slog verkligheten ner med en skräll!
Jösses...den som började så bra.... men men..... bara å konstatera att det inte funkar att dränka sina sorger ialla fall.
2007-01-20
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP