Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Eoner av pina...


Asksmak


Den svartaste gråten
har jag sörjt

smärtan inte många
förstår


Ont har det
gjort

så vansinnigt
ont...





Fri vers av Gawain VIP
Läst 240 gånger
Publicerad 2007-01-30 01:17



Bookmark and Share


    sunnanvind
Stor varm kram
till nån som behöver!
2007-01-30

  Lena K Nilsson VIP
Ja, ont kan det visst göra, obeskrivligt ont...men det går över i sinom tid. Eller rättare...smärtan lindras!
2007-01-30

    M
Kärlek (om du nu menar det) värker in i märg och ben. Jag äter choklad. Substitut. (läs den om du vill).
2007-01-30
  > Nästa text
< Föregående

Gawain
Gawain VIP